وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

دکترای مدیریت بازاریابی
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد
نویسنده، مترجم، محقق، تحلیل‌گر

آدرس تلگرام: drmarketer@
آدرس اینستاگرام: drmarketer@

در راستای بخشنامه جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ادغام تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استانها با واحدهای علوم و تحقیقات آنها، دانتشگاه علوم و تحقیقات استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ادغام گردید. بر این اساس درجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد یک درجه ارتقا و به دانشگاه آزاد جامع تبدیل گردید.

بعد از تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم تحقیقات با واحدهای مادر، دکتر میرزاده روز دوشنبه در راستای اجرای بند 2 بخشنامه شماره 48885/77/93 مورخ 1393/4/29 ، موضوع تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات، احکام انتصاب گروه اول سرپرستان واحدهای تجمیع شده(20نفر) را صادر و ابلاغ کرد. بر همین اساس، دکتر حمید میرزاده (ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور) در حکمی دکتر محمدرضا اسلامی را به سمت سرپرستی واحد تجمیع شده یزد با علوم و تحقیقات یزد منصوب کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.


 


مراسم تودیع دکتر سید حیدر میرفخرالدینی و معارفه دکتر محمد رضا اسلامی روز شنبه 11 مرداد برگزار گردید.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد: پس از این اتنصاب، در ابلاغ‌های جداگانه‌ای از سوی دکتر محمد رضا اسلامی سرپرست واحد یزد، حمیدصادقی به عنوان سرپرست روابط عمومی و سید علیرضا محترم بعنوان سرپرست جدید اداره کارگزینی و رفاه کارکنان دانشگاه منصوب گردیدند.



همچنین، بر اساس آخرین احکام صادر شده، دکتر سید علی میرجلیلی به عنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی و دکتر یاسینی به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی منسوب شدند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
دکتر حاتمی نسب

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.