از کلیه دانشجویان مجموعه گرایشهای رشته مدیریت خواهشمند است در ایام امتحانات از هر گونه تماس تلفنی خودداری نموده و سئوالات از طریق پست الکترونیک پرسیده شود.
از کلیه دانشجویان مجموعه گرایشهای رشته مدیریت خواهشمند است در ایام امتحانات از هر گونه تماس تلفنی خودداری نموده و سئوالات از طریق پست الکترونیک پرسیده شود.
به اطلاع کلیه دانشجویان مجموعه گرایشهای رشته مدیریت می رساند:
نظر به ایام برگزاری امتحانات پایان ترم، جلسه شورای پزوهشی گروه مدیریت شنبه آینده برگزار نمی گردد و بنا بر آخرین مصوبه شورا، جلسات شورای گروه مدیریت از این به بعد در روزهای یکشنبه ساعت 4-2 برگزار می گردد. لذا، اولین جلسه شورا در روز یکشنبه مورخ 11/06/ 1392 برگزار خواهد شد.
دانشجویان عزیز لطفا این مطلب را به اطلاع سایر دانشجویان نیز برسانند.
به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند جلسه شورای پژوهشی گروه مدیریت در روز شنبه مورخ 92/10/21 به دلیل عدم حضور اساتید دکتر دهقان، دکتر اسلامی و دکتر رعیتی برگزار نمی گردد.
نظر به درخواست اکثریت دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی ورودی مهر 92 و عدم پذیرش دانشجوی رشته مدیریت این دانشگاه در بهمن ماه، کلاسهای ترم آینده این گروه از روز شنبه به روز پنجشنبه منتقل گردید. این کلاسها از ساعت 10 روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.
ضمناً کلاسهای دانشجویان ترم سوم مدیریت بازرگانی، چنانچه پیش از این اعلام شده بود، در روز چهارشنبه برگزار می گردد.
برنامه نهایی تا هفته آینده اعلام می گردد.
به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند:
مبنای سئوالات پایان ترم دروس بازارشناسی و بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات یزد، از طریق لینکهای زیر قابل دریافت می باشد. لذا این سئوالات نسخه نهایی و آخرین ویرایش نمونه سئوالات امتحانی می باشد.
مبانی مدیریت دانش
(مفاهیم، اصول و روشها)
نوشته:
سید حسن حاتمی نسب
نصرالله محمودپور
مطالب
تدریس شده (تحقیق کمی و کیفی) به همراه تمرین های کلاسی ارائه
کلاسی «خطاهای نمونه گیری» (منبع: کتاب تحقیقات بازاریابی، جلد 1، نوشته هاوکینز و
تول، ترجمه: صالح اردستانی و سعدی) ارائه
کلاسی «انواع روشهای انجام پژوهش از حیث جمع آوری اطلاعات»(منبع: کتاب روشهای
تحقیق در مدیریت، نوشته اوماسکاران، ترجمه: صائبی و شیرازی) ارائه
«انواع مقیاسهای اندازه گیری در تحقیقات مدیریتی: لیکرت، گاتمن، افتراق معنایی و
...» (منبع: کتاب روش تحقیق اوماسکاران و کتاب تحقیقات بازاریابی هاوکینز، ج1)
روش تحقیق:
دریافت فایل بخش اول: اصول روش تحقیق
دریافت فایل بخش دوم: روش تحقیق کیفی
مدیریت بازاریابی:
دریافت فایل بخش اول: جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید
رفتار مصرف کننده:
دریافت اسلاید فصل 1 تا 10: دریافت