وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

دکترای مدیریت بازاریابی
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد
نویسنده، مترجم، محقق، تحلیل‌گر

آدرس تلگرام: drmarketer@
آدرس اینستاگرام: drmarketer@

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام

به اطلاع کلیه دانشجویان شرکت کننده در دوره آموزش نرم افزار PLS می رساند:

به جهت سهولت استفاده از نرم افزار PLS 2.0 و برخی مشکلات موجود در نسخه 3.0، توصیه می گردد دانشجویان عزیز از نسخه 2.0 این نرم افزار برای نصب استفاده نمایند.

جهت دریافت این نسخه می توانید در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه به دفتر گروه مدیریت بازرگانی مراجعه فرمایید.

 

توجه: برای فعال سازی نسخه 2.0 شما نیز یک کد فعال سازی دارید که از طریق ثبت نام در سایت شرکت تولید کننده این کد برای ایمیل شما ارسال می گردد. اعتبار این کد دو ماه بوده و در برا استفاده مجدد شما باید مجددا فرایند ثبت نام را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای نصب نرم افزار راهنمای زیر را مطالعه فرمایید

 

راهنما


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۳
دکتر حاتمی نسب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۸
دکتر حاتمی نسب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۱۹
دکتر حاتمی نسب

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند؛

بنا بر اعلام آموزش دانشکده اقتصاد مدیریت و حسابداری دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه به هیچ وجه نمی توانند در ترم سوم واحد پایان نامه را انتخاب نمایند (حتی اگر در ترم سوم واحدی برای آنها باقی نمانده باشد). در صورت انتخاب واحد نیز به آموزش واحد مربوطه را حذف می نماید اما درباره بازگشت شهریه اخذ شده تعهدی وجود ندارد!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۹
دکتر حاتمی نسب

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز؛

به جهت سهولت در تصویب موضوع پایان نامه و پروپوزال مربوطه در شورای گروه مدیریت، دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی می تواند چهارشنبه هر هفته ساعت 10-12 به دفتر گروه مدیریت بازرگانی مراجعه نمایند. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۰۸
دکتر حاتمی نسب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۶
دکتر حاتمی نسب

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۷
دکتر حاتمی نسب

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند؛

گروه مدیریت بازرگانی برای اولین بار، آموزش نرم افزار PLS را در دانشگاه آزاد اسلامی یزد به صورت رایگان و در یک روز برگزار می­نماید. این دوره به صورت یک روز ویژه دانشجویان درس مدیریت بازاریابی (رشته مدیریت اجرایی) در روز جمعه مورخ 18 اردیبهشت ماه 94 در محل دانشگاه (ساختمان دکتر سلطانی، طبقه چهارم) از ساعت 10 الی 14 برگزار می گردد.



توجه به نکات زیر ضروری می باشد:

1. این دوره ویژه دانشجویانی است که قبلاً جهت نام نویسی نموده اند، و به جهت محدودیت از پذیرش سایر دانشجویان در این دوره معذور می باشیم.

2. دانشجویان عزیز جهت شرکت در دوره حتما لب تاب شخصی خود را به همراه داشته و پیش از حضور نرم افزار PLS را بر روی آن نصب نموده باشند (برای دریافت نرم افزار می توانید حضوراً مراجعه فرمایید). لازم به ذکر است جهت نصب این نرم افزار کلیدی رمز خاصی وجود دارد که کاربران تنها از طریق اینترنت و از خود شرکت می بایست آن را دریافت نمایند. برای این منظور بر اساس فرایند زیر عمل نمایند:

الف) ابتدا به آدرس وب سایت زیر (شرکت سازنده نرم افزار) مراجعه نمایید:

www.smartpls.com/smartpls2

ب) پس از رورود به سایت، در پایین صفحه دکمه Subscribe Now را زده و با وارد کردن ایمیل خود و دکمه Subscribe را بزنید. پس از آن ایمیلی برای شما ارسال می گردد که کلید نصب در داخل آن قرار دارد. نمونه این ایمیل در زیر آورده شده است.

Hello,

You are receiving this email because you entered your address on the SmartPLS website to receive free SmartPLS 2 licenses.

License
----------------------------------------------
This is your personal activation key for SmartPLS 2, which will be valid until 2015-07-24:

1C7DD02598F155156301E38A9B68F8F595550EB933569CE47028FFAAB67647CC00280D957F1639AB1834C85A24B9CFF52C6F5FFB268B01CFD657DB33D1517590918E7F93FFAB39C8D5F0A7AE6CD53963
   
We will send an email with a new key 2 days before the old key expires.

Download

 ج) از پوشه نرم افزار ابتدا پوشه java را باز نموده و فایل JDK 6 update 16 را نصب نمایید.

د) سپس از پوشه Smart PLS software فایل smartpls را اجرا نموده و در بخض مربوط به activation key، کلید فعالسازی (رمز دریافتی از طریق ایمیل) را وارد نموده و بر روی گزینه Finish کلیک کنید). حال نرم افزار برای شما آمده استفاده خواهد بود. در این مرحله صفحه خوش آمد گویی (welcome) برای آشنایی با نرم افزار به صورت پیش فرض باز می باشد.



3. دوره آموزشی مربوط به سایر گروه ها و واحدهای درسی، در هفته­های آتی برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقباً اعلام می گردد. لذا، خواهشمند است. دانشجویان محترم از مراجعه حضور یا تماس تلفی در این رابطه جداً خودداری فرمایند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۵
دکتر حاتمی نسب

دانشجویانی که قصد شرکت در جلسات شورای گروه مدیریت جهت تصویب موضوع پایان نامه خود را دارند، می بایست فرم ذیل را دریافت و پس از تکمیل (حتماً به صورت تایپ شده)، و اخذ تاییدیه استاد راهنما، به مدیر گروه مربوطه مراجعه فرمایند.

 

دریافت فرم بررسی موضوع پایان نامه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۲
دکتر حاتمی نسب

دریافت

سایر فرم و دستورالعمل ها متعاقباً بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۱۰
دکتر حاتمی نسب

آیا ترم دوم می توان موضوع یا پروپوزال را تصویب نمود؟

خیر. به دلیل آنکه بر اساس قانون زودتر از ترم چهارم نمی توانید از پایان نامه دفاع کنید، تصویب موضوع زودتر از موقع منجر به مسدود نمودن کد اساتید شده و دانشجویان ترم های بالاتر را با مشکل مواجه می سازد. بنابراین، شما نمی توانید زودتر از ترم سوم پروپوزال تصویب کنید، زیرا

 

آیا ترم تابستان جزء سنوات محسوب می شود؟

برای دانشجویانی که واحدی انتخاب نکردند، خیر. اما دانشجویی که در ترم تابستان واحد انتخاب نماید، ترم تابستان یکی از ترم های تحصیلی وی محسوب می شود.

 

کدام یک از واحدهای درسی در ترم تابستان ارائه می شوند؟

واحدهای درسی جبرانی + واحد تخصصی سمینار

 

آیا گذراندن واحدهای درسی «وصایای امام» و «آشنایی با کامپیوتر» الزامی است؟

برای دانشجویانی که مدرک کارشناسی خود را در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اخذ نکرده و در دوره کارشناسی نیز این واحد درسی را نگذرانده اند، الزامی می باشد. در خصوص، درس آشنایی با کامپیوتر نیز، دانشجویانی که در دوره کارشناسی درسی «با هر عنوان مشابه» نگذرانده باشند، الزامی می باشد.

این دروس جزء سقف واحد ترمی محسوب نمی شود و ارائه آنها توسط معاونت آموزشی دانشگاه صورت می گیرد نه گروه مدیریت بازرگانی، لذا در صورت ارائه در هر ترم (حتی ترم تابستان) دانشجویان متقاضی می توانند، آنها را انتخاب نمایند.

 

آیا اگر مدیر گروه قبلی (خانم دکتر نایب زاده) واحدی از دروس جبرانی را برای ما الزامی در نظر گرفته باشند، با صورتجلسات جدید می توانیم این واحد را حذف کنیم یا تغییر دهیم؟

خیر. مصوبات سال جاری شورا برای دانشجویان ورودی جدید اجرایی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۷
دکتر حاتمی نسب

با توجه به اعلام ریاست دانشکده (جناب آقای دکتر توتونچی)؛

انتخاب واحد دانشجویان در ترم چهارم مانند سایر ترم های تحصیلی با محدودیت سقف اخذ 14 واحد همراه است و دانشجو می تواند علاوه بر پایان نامه، 8 واحد درسی را نیز انتخاب نماید، مشروط بر اینکه در آخرین ترم تحصیل خود قرار داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۶
دکتر حاتمی نسب

1. دانشجویان مدیریتی الزاماً باید استاد راهنما خود را از اساتید با مدرک دکتری در یکی از مجموعه گرایشهای مدیریت انتخاب نمایند. اساتید رشته های فنی و مهندسی و سایر رشته های علوم انسانی (مانند حسابداری و اقتصاد) مورد تایید شورا قرار نخواهد گرفت.

 

2. واحدهای درسی جبرانی + واحد درسی تخصصی سمینار در ترم تابستان ارائه خواهد شد. بر اساس بخشنامه شورای مرکزی دانشجویان در ترم تابستان حداقل 3 و حداکثر 6 واحد را می توانند انتخاب نمایند، و در صورت گذراندن ترم تابستان، این ترم یکی از ترم های تحصیلی دانشجو محسوب می گردد

 

3. گذراندن دروس جبرانی: مبانی کامپیوتر، مبانی سازمان و مدیریت جبرانی ، پژوهش عملیاتی جبرانی برای دانشجویانی که مقطع کارشناسی در یکی از رشته گرایشهای مدیریت فارغ التحصیل شده اند، لازم نمی باشد. دانشجویان سایر رشته های تحصیلی بر اساس نوع دانشگاه نمرات آنها توسط مدیر گروه ارزیابی و لزوم گذراندن ااین دروس تعیین می شود. اما دروس روش تحقیق و زبان تخصصی جزء دروس جبرانی اجباری بوده و گذراندن آن برای تمامی دانشجویان الزامی می باشد.

توجه: دانشجویانی که در ترم جاری بر اساس نظر سرکار خانم دکتر نایب زاده ملزم به گذراندن واحدهای جبرانی تکمیلی شده اند، باید این واحدها را بگذرانند.

 

4. جلسات شورای گروه مدیریت در تیر ماه (ماه رمضان) برگزار نمی گردد و در ماه های خرداد، مرداد و شهریور تنها یک جلسه در هر ماه برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۴
دکتر حاتمی نسب

کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۱
دکتر حاتمی نسب

به اطلاع کلیه دانشجویان ترم سوم و بالاتر می رساند:

دانشجویانی که قصد آغاز به کار پایان خود را دارند می بایست به ترتیب زیر عمل نمایند (مراحل انجام پایان نامه):

1. تعیین موضوع اولیه و انتخاب مقالات معتبر و به روز (2014 و جدیدتر)

2. انتخاب استاد راهنمای مدیریتی در زمینه موضوع انتخابی و توافق درباره موضوع نهایی

3. ثبت درخواست شرکت در شورای گروه (تکمیل فرم های مربوطه و اخذ نوبت شرکت در جلسه شورا از آقای شاکریان/ طبقه چهارم ـ سمت راست ـ انتهای راهرو ـ داخل پارتشین)

4. حضور در جلسه شورا و دفاع از موضوع (تصویب موضوع و استاد راهنما)

توجه: بر اساس قانون، زمان دفاع از پایان نامه بر اساس زمان تصویب موضوع در شورای گروه تعریف می شود (حداقل 6 ماه پس از تصویب موضوع)

5. ثبت موضوع تصویب شده در پورتال پایان نامه های دانشگاه

توجه: تا قبل از این مرحله دانشجو نباید اطلاعات موضوع و استاد راهنمای خود را وارد سیستم نمایند. در صوررت عدم رعایت این مورد، مسئولیت کلیه عواقب آن به عهده شخص دنشجو می باشد

6. نوشتن پروپوزال در قالب چهارچوب اعلام شده از سوی دانشگاه (فرم خام بر روی سایت دانشگاه موجود می باشد)

7. اخذ تایید استاد راهنما (امضای استاد راهنما بر روی نسخه مکتوب پروپوزال)

8. اخذ تأیید مدیر گروه (تأیید فقط به صورت حضوری و پس از بررسی و اعمال اصلاحات مورد نیاز، صورت می گیرد)

9. وارد کردن پروپوزال به سیستم پورتال پایان نامه دانشگاه

10. پیگیری تأییدیه های مربوطه در سیستم (تأیید راهنما، مدیر گروه، شورا، رئیس دانشکده، شورای دانشگاه): تصویب نهایی پروپوزال

11. انجام پایان نامه

12. درخواست دفاع (تکمیل فرم های مربوطه جهت اعلام آمادگی برای دفاع)

13. پیشنهاد داور/ داوران توسط مدیر رگوه

14. انتخاب داور از بین داوران پیشنهادی توسط رئیس دانشکده

15. هماهنگی با داور/ داوران برای زمان دفاع و ارائه نسخه نهایی پایان نامه به آنها

16. جلسه دفاع از پایان نامه: ارائه گزارش کار پایان نامه و پاسخ به سئوالات داور/ داوران

17. انجام اصلاحات پیشنهاد شده در جلسه دفاع

18. اخذ تأیید انجام اصلاحات از اساتید راهنما و داور

19. چاپ و صحافی پایان نامه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۲۳
دکتر حاتمی نسب