دانشجویان عزیز می توانند از تاریخ 14 آبان ماه 94 این کتاب را با 35% تخفیف به قیمت 32.000 تومان از دفتر گروه مدیریت بازرگانی (سرکار خانم میری) خریداری نمایند.
دانشجویان درس «مبانی و تحلیل آماری» در مقطع دکتری، تا پایان آبان ماه جهت نهایی نمودن موضوع مقالات خود از طریق ایمیل یا حضورا هماهنگ نمایند. موضوع مقالات مرتبط با رشته تحصیلی و ترجیحا با روشهایی تحلیل شود که موضوع ارائه کلاسی دانشجو میباشد. تاخیر در این رابطه امتیاز منفی به دنبال خواهد داشت.
این کتاب مشتمل بر هشت فصل بوده و نتایج تحقیقات منتخب در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می کند که برخی از آنها با پرسشنامه نیز همراه می باشد.
قابل توجه مدیران محترم گروههای آموزشی/ اساتید و روسای دانشکدهها
با سلام
احتراما"،پیرو بخشنامه شماره 14379/70 مورخ 5/3/94 از سوی سازمان مرکزی و ارسال بخشنامه از سوی دبیرخانه هیات امنا استان طی نامه شماره 2709/10/28 مورخ 21/7/94 به واحد به استحضار میرساند به منظور کاهش مصرف بیرویه کاغذ،از تاریخ ابلاغ این بخشنامه باید نگارش پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری حرفهای و رسالههای دکتری تخصصی به صورت دورو انجام گیرد.
با تشکر- دکتر محمد میرجلیلی
معاون پژوهش و فناوری واحد
بسمه تعالی
به اطلاع کلیه دانشجویان رشته مدیریت می رساند؛
پیرو اطلاع رسانی قبلی در خصوص تشکیل هسته علمی ـ پژوهشی در گروه مدیریت، و به جهت اعتبار بخشی به فعالیتهای این مجموعه، طی هماهنگی صورت گرفته با واحد بسیج اساتید، مقرر گردید حلقه علمی گروه مدیریت با مشارکت دانشجویان و اساتید تشکیل گردد. لذا، علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به گروه مدیریت بازرگانی ـ سرکار خانم میری مراجعه نمایند.
جزئیات فعالیت ها و اقدامات این حلقه در اولین جلسه تشریح می گردد.
با احترام
سید حسن حاتمی نسب
دبیر حلقه علمی گروه مدیریت
به اطلاع دانشجویان رشته گرایش های مدیریت در مقطع دکتری می رساند، امتحان کلاسی با موضوع «آزمون مقایسه میانگین» شامل:
ـ آزمون مقایسه میانگین یک نمونه ای (یک جامعه)
ـ آزمون مقایسه میانگین دو نمونه ای (دو جامعه) مستقل
ـ مقایسه میانگین زوجی (دو جامعه وابسته)
در روز پنجشنبه مورخ 07/08/94 برگزار می گردد.
نمره آزمون 1.5 و عدم حضور موجب کسر نمره خواهد شد.
خلاصه درس به همراه نمونه مثال (ارائه کلاسی آقایان پاکدل و میرجلیلی) از لینک زیر قابل دریافت می باشد