وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

دکترای مدیریت بازاریابی
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد
نویسنده، مترجم، محقق، تحلیل‌گر

آدرس تلگرام: drmarketer@
آدرس اینستاگرام: drmarketer@

توضیح دهید چرا مصرف کننده مهمترین عنصر در انتقال مفاهیم به محصول و خود مصرف کننده می باشد؟ سه نقش مصرف کننده در انتقال مفهوم را ذکر کنید

با توجه به مدل چند خصیصه ای و مدل نیات رفتاری چگونگی تغییر نگرش به وسیله تبلیغات را توضیح دهید و نظریات مربوطه را نام ببرید.

رابطه توجه به خصیصه های اجتماعی و 8 خصیصه 3m را توضیح دهید.

چگونگی موضع یابی محصولات را با توجه به خود پنداره  توضیح دهید.

چگونگی تغییر نگرش فرد در هنگام تغییر نقشهای اجتماعی فرد را توضیح دهید.

What Is Consumer Behavior, and Why Is It Important

Witch Factors Influence on Purchase Decision

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷
دکتر حاتمی نسب

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.