وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

دکترای مدیریت بازاریابی
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد
نویسنده، مترجم، محقق، تحلیل‌گر

آدرس تلگرام: drmarketer@
آدرس اینستاگرام: drmarketer@

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند؛

بر اساس بارم بندی اعلام شده (4 نمره ارائه کلاسی، 2 نمره پاسخ به سئوالات مطرح شده در کلاس، 14 نمره پایان ترم)، منابع امتحانی بخش پایان ترم به صورت تقریبی به شرح ذیل می باشد:

 

1. کتاب مدیریت بازاریابی (از فصل 1 تا آخرین فصل ارائه شده در کلاس)              بارم 8-9 نمره

2. کتاب توسعه محصول جدید (فصل اول تا سوم)                                           بارم 3-4 نمره

3. سئوالات مطرح شده در کلاس                                                                بارم 1-2 نمره

 

در صورتیکه دانشجویان محترم بتوانند از 14 نمره پایان ترم، (بدون ارفاق) حداقل نمره 8 را دریافت نمایند، پاسخ سئوال اختیاری مطرح شده در امتحان، تصحیح می گردد. این سئوال 2 نمره داشته و در امتحان به صورت مشخص متمایز می گردد. دانشجویان می توانند به صورت دلخواه به این سئوال پاسخ دهند و در صورت داشتن شرط اعلام شده، امتیاز این سئوال نیز بررسی می شود. این سئوال به صورت موردی با یک نمونه خاص مورد پرسش قرار می گیرد و دانشجو باید با توجه به تمامی موارد یادگرفته در ترم به آن پاسخ دهد. لازم به ذکر است در پاسخ به این سئوال دانشجو باید دقیقاً اشاره کند با کدام اصل، رویکرد، مدل یا روش راهکار خود را ارائه نموده است.

 

با آرزوی موفقیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶
دکتر حاتمی نسب

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.