وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

Dr.Hatami-nasab

وبلاگ تخصصی دکتر سید حسن حاتمی نسب

دکترای مدیریت بازاریابی
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد
نویسنده، مترجم، محقق، تحلیل‌گر

آدرس تلگرام: drmarketer@
آدرس اینستاگرام: drmarketer@

بازاریابی (اجرایی) ـ گروه سه شنبه 16-14

           ـ کتاب بازاریابی کاتلر: فصل 1 الی 6 ، به غیر از فصل 4 (حذف گردید)

           ـ کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید: فصل 1 الی 6 (فصل 1 و 2 الزامی ـ از فصل 3 الی 6 دو فصل به دلخواه دانشجو)

            ـ سئوالات مطرح شده در کلاس

 

بازاریابی (اجرایی) ـ گروه پنجشنبه 12-10

           ـ کتاب بازاریابی کاتلر: فصل 1 الی 6 ، به غیر از فصل 4 (حذف گردید) ـ سه فصل به دلخواه

           ـ کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید: فصل 1 الی 6 (فصل 1 و 2 الزامی ـ از فصل 3 الی 6 دو فصل به دلخواه دانشجو)

            ـ سئوالات مطرح شده در کلاس

 

سئوالات کلاسی: پس از ارسال توسط نمایندگان و بررسی از طریق همین سامانه منتشر می شود. در صورت عدم همکاری نمایندگان، اطلاعیه ای منتشر نخواهد شد و اما از آن سئوالات در امتحان پرسیده می شود. 


توضیح: در مواردی که چند فصل «به دلخواه دانشجو» قرار داده شده است، دانشجو می تواند از محدوده مشخص فصل هایی را مطالعه کند. سئوالات مربوط به تمامی فصول در امتحان عرضه می گردد اما دانشجو به دلخواه به سئوالات مورد نظر خود پاسخ می دهد. ضمناً، سئوالات مربوط به موارد «الزامی» را باید کلیه دانشجویان پاسخ دهند.

 

نکته: ملاک در طبقه بندی های زیر لیست کلاس و نحوه انتخاب واحد دانشجو می باشد نه زمان حضور در کلاس! لذا مثلاً اگر دانشجویی واحد بازاریابی خود را در روز سه شنبه اخذ نموده اما روز پنجشنبه در کلاس حاضر شده است، برگ امتحان او بر اساس چهارچوب روز سه شنبه تصحیح می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
دکتر حاتمی نسب

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.