تغییر در منبع امتحان دروس بازارشناسی و بازاریابی
شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۲۸ ب.ظ
به جهت رفاه حال دانشجویان؛
به جای ارائه سئوال مازاد (سئوال 2 نمره ای برای کسانی که حداقل نمره 8
دریافت کننده) موارد ذیل در نظر گرفته شده است:
1ـ سئوالات مربوط به کتاب مدیریت بازاریابی (کاتلر) فقط از فصول 2، 3، 5، 6، 7، 8، 9 و 10 (8 فصل) مطره می گردد و سایر فصول حذف می گردند.
2ـ مبنای سئوال کتاب مدیریت بازاریابی (کاتلر)، فهرست کتاب و سئوالات مطرح شده در ابتدای هر فصل می باشد.
3ـ استفاده از از اشکال و نمودارها در پاسخگویی به سئوالات حائز اهمیت می باشد.
4ـ بارم سئوالات به شرح ذیل می باشد:
سئوالات کلاسی 2
توسعه محصول جدید 4
مدیریت بازاریابی 14
نمره نهایی دانشجو بعدا بر حسب 16 نمره نسبت گذاری می شود.
با آرزوی موفقیت
۹۳/۱۰/۱۳
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.