اطلاعات امتحان دروس بازارشناسی (رشته مدیریت بازرگانی) و بازاریابی (رشته مدیریت اجرایی)
زنجیره ارزش چیست؟ چه تفاوت یا تقابلی با زنجیره تامین دارد؟
وفاداری به برند و ارزش برند به چه معنی است؟
ارتباط بازاریابی سبز و زنجیره ارزش را توضیح دهید ؟
بازاریابی الکترونیک چیست؟ چه عواملی باعث تضعیف یا تقویت آن می شود؟
بازاریابی ویروسی به چه معنی است؟
چه عواملی باعث به وجود آمدن خرید مجدد می شوند؟ و چه عواملی مانع از خرید مجدد محصول توسط مشتری می شود؟
عوامل موثر بر بازاریابی را نام ببرید؟
سایر مدل های برنامه ریزی استراتژیک (به جز مدل BCG و جنرال الکتریک) را معرفی کنید؟
تفاوت بازارهای بالقوه، بازارهای موجود، بازارهای هدف و بازارهای تسخیر شده را توضیح دهید؟
چه نوع آموزش هایی جهت سیستم اطلاعات بازاریابی مفید میباشد؟
چه روشهایی برای بخش بندی بازار وجود دارد؟
روش های انتقال فرهنگ در بازاریابی را نام برده، توضیح دهید؟
ارتباط نظریه نیازی موری و انواع خود پنداره را توضیح دهید؟
عوامل محیطی موثر بر روی رفتار خرید و مصرف کدامند؟
تفاوت تولید ناب و تولید چابک در چیست؟
مهمترین عوامل مزیت رقابتی کدامند؟
معیارهای بازاریابی اخلاقی چیست؟
فرایند کامل تحلیل SWOT را توضیح دهید.
منبع امتحان:
۱. کتاب «مدیریت بازاریابی» نوشته کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده ـ فصل ۱ تا ۱۰ به جز فصول ۳ و ۴
۲. کتاب «جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید» نوشته سعیدا، طالعی فر، حاتمی نسب ـ فصل ۱ تا ۳
نمرات ارائه کلاسی ـ درس بازارشناسی و مدیریت بازار
فصل |
نمره ارائه از ۴ نمره |
۲ |
۳.۴ |
۳ |
۳.۴ |
۴ |
۲.۶ |
۵ |
۳.۵ |
۶ |
۳.۲ |
۷ |
۳.۲ |
۸ |
۳.۵ |
۹ |
۳.۷ |
۱۰ |
۳.۶ |
۱ و ۲ توسعه محصول جدید |
۳.۸ |
نمرات ارائه کلاسی ـ درس بازاریابی
فصل |
نمره ارائه از ۴ نمره |
۲ |
۳.۴ |
۳ |
۴ |
۴ |
۴ |
۵ |
۳.۸ |
۶ |
۴ |
۷ |
۳.۹ |
۸ |
۳.۷ |
۹ |
۳.۷ |
۱۰ |
۳.۴ |
۱ و ۲ توسعه محصول جدید |
۳.۵ |
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.