سرفصل امتحان درس بازارشناسی ـ رشته مدیریت بازرگانی
بازارشناسی (بازرگانی) ـ گروه پنجشنبه 10-8
ـ کتاب بازاریابی کاتلر: از فصلهای 1، 2، 3 و 5 ، دو فصل به دلخواه + فصل 6 (الزامی)
ـ کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید: فصل (1 و 2) یا فصل 3 (انتخاب به دلخواه دانشجو)
ـ کتاب جستاری بر مبانی بازاریابی اسلامی: فصل 1 (الزامی)
ـ سئوالات مطرح شده در کلاس
سئوالات کلاسی: پس از ارسال توسط نماینده کلاس و بررسی، از طریق همین سامانه منتشر می شود. در صورت عدم همکاری نمایندگان، اطلاعیه ای منتشر نخواهد شد و اما از آن سئوالات در امتحان پرسیده می شود.
توضیح: در مواردی که چند فصل «به دلخواه دانشجو» قرار داده شده است، دانشجو می تواند از محدوده مشخص فصل هایی را مطالعه کند. سئوالات مربوط به تمامی فصول در امتحان عرضه می گردد اما دانشجو به دلخواه به سئوالات مورد نظر خود پاسخ می دهد. ضمناً، سئوالات مربوط به موارد «الزامی» را باید کلیه دانشجویان پاسخ دهند.
نکته: ملاک در طبقه بندی های زیر لیست کلاس و نحوه انتخاب واحد دانشجو می باشد نه زمان حضور در کلاس! لذا مثلاً اگر دانشجویی واحد خود را در روز چهارشنبه با دکتر نایب زاده اخذ نموده، اما روز پنجشنبه در کلاس بنده حاضر شده است، باید بر اساس چهارچوب ایشان مطالعه نموده و در آزمون ایشان شرکت نماید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.